בלוג טוב הוא נכס יקר ערך. הוא מעניק הרגשה נהדרת ויכול להעלות את המודעות למה שאתם עושים. הבעיה היא שאם אף אחד לא קורא את מה שאתה כותבים, זה לא מביא תועלת לאף אחד. למרבה הצער אין רוטב סודי אותו שופכים מעל הפוסט כדי שיהפוך אותו ללהיט. יש המון הצעות ברשת כיצד לגרום להעלות את התנועה בבלוגים שלכם, רובם יעילים במידת מה וחלקם לא יעזרו לכם בכלל.
למעשה יש רק דרך אחת ליצור בלוג פופולארי: ליצור תוכן מעולה שיכול לשנות לטובה את חיי הקוראים.
זה מה שיגרום לכם לפרוץ קדימה עם המסרים שלכם ויעזור לכם לחיבורים עסקיים נכונים. יש מי שאומר שאפשר לכתוב שטויות אם כותבים אותן בצורה נהדרת. אז זו לא ההמלצה שלנו, אל תכתבו שטויות, כי התוכן הוא עדיין הדבר החשוב ביותר בפוסטים שלך אבל, התוכן הוא לא הדבר היחיד היחיד כיוון גם התוכן הטוב ביותר בעולם, יעלה אבק ברשת אם אף אחד לא ישמע עליו, יראה אותו ויפיץ אותו.
לפני שאתם מפרסמים:
א. מילות מפתח יקדמו את התנועה אליכם – השתמשו בכלי מילות המפתח של גוגל. כתבו את הנושאים המרכזיים הקשורים למאמר ובדקו מהם הביטויים שזוכים למספר החיפושים הרב ביותר. שלבו ביטויים אלו בכותרת שלכם.
ב. הוסיפו תמונות ליד הנושאים המרכזיים, זה ייתן להם ערך רב יותר. תמונות מושכות את העין, יוצרות סקרנות ועניין ומגדילות את סיכוי החשיפה.
ג. חשוב – קראו שוב (ושוב) את הפוסט כדי לגלות ולתקן טעויות. טעויות רבות יציירו אתכם כלא-מקצועיים ואתם בהחלט רוצים להימנע מכך.
אחרי שבדקתם, חקרתם ופרסמתם, השתמשו בכלים הללו כדי להגדיל למקסימום את מספר הקוראים:
- פרסמו בפורומים שעוסקים בתחום שלכם
- העלו לפייסבוק
- שלחו הודעה ל – Google +
- העלו ל- YouTube סרטון קצר המפנה למאמר
- פרסמו ב- Pinterest תמונה מתאימה
- פרסמו ב LinkedIn
- כתבו מתחת לתמונות מילים מתאימות לקידום אתרים
- התייחסו לתגובות בפורומים
- השיבו לתגובות בבלוג
- שלחו הודעות לעיתונות
- הוסיפו את הבלוג לחתימת המייל שלכם
- עדכנו את החתימה שלכם בפורומים
- הוסיפו את המאמר לניוזלטר הבא שלכם
- שתפו פעולה עם בלוגרים אחרים ובקשו מהם לספר על המאמר שלכם
- צייצו בטוויטר
אתם לא צריכים לעשות את כל הדברים בכל פעם שאתם מפרסמים משהו,
אבל חשוב לזכור שככל שהמאמר שלכם יתפרסם במקומות רבים יותר, כך יותר עיניים יראו אותו.
כאשר תתחילו, תוכלו ללמוד מהר מה עובד טוב יותר ולהתמקד בפרסום המידע שלכם במקומות המתאימים ביותר, אלו שיגדילו את מספר הקוראים ובעקבות גם גם את מספר האנשים שנחשפים לערך שיש לכם לתת.
איך נראית החתימה שלכם במייל? האם היא מקדמת את הבלוג שלכם? אם לא, רוצו לשנות וכתבו אותה כאן למטה, כך תרוויחו מקום נוסף לקדם את הפוסט שלכם!
רוצים עוד ידע מעולה? קבלו 3 דרכים מוכחות מדעית להפוך את התוכן שלכם בלתי נשכח