12 כיוונים למיילים שיווקיים אפקטיביים

אם אתם נוהגים לשלוח דיוור ללקוחות שלכם, בשלב זה או אחר תזדקקו להשראה על מנת לשווק בצורה יעילה יותר.
זה לא משנה אם יש לכם ניסיון רב שנים או אם אתם חדשים בתחום, תמיד אפשר להיעזר בדוגמאות לתוכן יוצא דופן שיעניק לנו השראה.

ניתן, כמובן, לסרוק את הרשת ואת הרשתות החברתיות על מנת לקבל רעיונות חדשים, וכמובן כדאי לכם לעשות זאת מדי פעם מכיוון שזה ירענן את השיווק שלכם.

דרך נוספת לקבל השראה היא על ידי מעקב אחר מיילים שיווקיים טובים. במאמר זה תוכלו למצוא 12 רעיונות למיילים שיווקים טובים שאנחנו מקווים שיעניקו לכם השראה רבה.
כל אחד מהם נותן מענה לסוג אחר של ארגון. עם קצת מאמץ וחשיבה יצירתית, תוכלו ליצור בקלות רבה יותר, תוכן שיווקי שיתאים ללקוחות שלכם בהתאם למאפיינים הייחודים לכם.

  1. עקבו אחר הלקוחות ותזכרו אותם
    אם אתם מציעים שרות תקופתי, ערכו מעקב אחר הלקוחות ותזכרו אותם על מועד החידוש. אם הם צריכים לבצע בדיקת ראיה או החלפה של סנן, הלקוחות ישמחו לדעת שיש מי שעוזר להם לזכור. כדאי להשתמש במערכת דיוור שמאפשר פניה אישית ולכתוב את המייל כך שיוביל את הלקוחות ישירות למקום הנכון לביצוע הבדיקה בקלות או להזמין את הסנן בלחיצת כפתור.
    one-day-left-1420997_1280
  2. עדכנו את הלקוחות בתהליכים
    ספרו להם מה מתרחש בארגון או בחברה ושתפו אותם בדברים שרלוונטיים עבורם. סוג זה של עדכונים, מתאים מאוד לארגונים חברתיים או קהילתיים.
    .
  3. השתמשו בתקציר ובכותרת במשולב
    אם אתם שולחים מיילים רבים שימו לב, שלפני שהלקוחות פותחים את המייל – הם רואים את הכותרת ואת התקציר. אם תשאלו שאלה בשורת הכותרת ותענו עליה בתקציר, הקוראים יקבלו תמונה מלאה, עוד לפני שיפתחו את המייל. אם תעשו את זה בצורה יצירתית ומסקרנת, תגדילו את אחוזי פתיחת המייל.
    .
  4. תארו בפשטות מוצרים חדשים
    אם אתם ארגון שמציע מוצרים ושירותים חדשים לעתים קרובות, ספרו על כל חידוש ללקוחות בצורה פשוטה ובהירה ותנו להם להתנסות בשרות או במוצר החדש.
    .
  5. שתפו ב”פשלות” שקרו לכם
    הלקוחות מגלים סלחנות כלפי חברות, ארגונים ובעלי עסקים שטועים – אם הם מודים בטעות ומתקנים אותה. אם שכחתם לעדכן את הלקוחות במשהו, אמרו זאת בצורה ישירה והציעו פיצוי על הטעות. אך זכרו, זו לא מתודה שכדאי להשתמש בה לעתים קרובות.
    .
  6.  ארגנו את הדיוור בצורה ברורה
    השתמשו בתבניות עיצוב שיקלו על הקוראים להגיע למקום הנכון. אם אתם מוכרים סדנה, הציעו כפתור בולט שמוביל להרשמה.
    .
  7. הוסיפו כפתור “העבר את זה הלאה”
    הציעו ללקוחות להעביר הלאה את התוכן המעולה שלכם לחברים ומכרים, על ידי לחיצה פשוטה על כפתור בולט.
    .
  8. הזכירו ללקוחות ישנים את קיומכם
    אם יש לכם לקוחות ותיקים שמזמן לא רכשו מכם, תוכלו לשלוח להם תזכורת חייכנית שמספרת להם על החידושים שלכם ומזמינה אותם לחדש את הקשרים.
    .
  9. השתמשו בלוח השנה
    בדקו מה האירועים המתקרבים והזכירו ללקוחות את המשימות שעליהם לעשות על מנת להיות מוכנים לקראתם. למשל, הזכירו להם ביולי לרכוש תיקים לבית הספר במחירים נוחים ובלי לחץ. הזמינו אותם חודשים לפני ליל הסדר ללמוד כיצד לעצב שולחן וכדומה.restaurant-449952_1280. 
  10. צרו תועלת אישית
    על ידי מעקב אחר הלקוחות שלכם, תוכלו לפנות בצורה אישית אליהם. בכך תוכלו לענות על בעיות שרלוונטיות רק להם. לדוגמה: אם לקוחה מסוימת רוכשת תוכנת מחשב מסוג מסוים, שלחו לה מייל עם הצעות שיכולות להתאים לה במיוחד.
    .
  11. עדכנו אותם לפני כולם על מבצעים
    אם מתוכנן לכם מבצע בחורף, ספרו על כך ללקוחות שלכם כשבוע או שבועיים לפני המועד ששאר הלקוחות יודעים על כך. זה יזכיר להם עד כמה שווה להיות מכותבים למיילים שלכם.
  12. היו פשוטים ומובנים
    זו אמנם העצה האחרונה, אבל היא הכי חשובה. אל תעמיסו מידע, גרפיקה וניסוחים מסורבלים. קראו את המייל שלכם לפני השליחה והפכו אותו לפשוט להבנה ככל האפשר.
    .

אז, מהו המייל הבא שאתם מתכננים לשלוח ללקוחות שלכם ? שתפו אותנו.
אם קבלתם ערך מהמאמר, אתם מוזמנים בשמחה להעביר אותו הלאה.
שאלות יתקבלו בשמחה פה למטה, מבטיחים לענות!

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.