אלו תכונות צריך כדי למכור ולהשכיר את הנכס שלך? שלוש תכונות חשובות למשווק!

אחד מן התהליכים החשובים ביותר, בכל עסק, הוא השיווק. מי שיש בידו מוצר מנצח אבל לא משווק אותו כראוי, לא ימכור את המוצר שלו. נדל”ן תמיד היה, ויתכן גם שתמיד יהיה, מוצר מנצח. אבל מה צריך לשווק בנדל”ן? הרי אם הנכס כבר בידכם, איזה שיווק צריך לעשות?

אז כדי שהנכס שלכם יניב, או לחלופין יימכר ברווח משמעותי, עליכם לדעת לשווק אותו לקהל הלקוחות האפשריים – אם אלו השוכרים ואם אלו משקיעי נדל”ן אחרים. אולי קניתם דירה ושיפצתם אותה, ומשקיע אחר מעוניין לקנות אותה כדי להשכיר אותה? או אולי אתם אלו שרוצים להשכיר את הדירה? איך הקונים והשוכרים ידעו עליכם?

כדי לשווק צריך לעשות זאת נכון, ולשם כך ישנן שלוש תכונות שחשוב לרכוש ולאמן (וכן, ניתן לעשות זאת)!

אם כך, מהן שלושת התכונות האלו?

ראשית, כמשקיעים בתחום הנדל”ן, הדבר הכי חשוב שאתם צריכים למכור, לפני שקניתם נכס כלשהו, הוא את עצמכם. אתם הסמל המסחרי של עצמכם.
אין צורך להשקיע הרבה כסף או לבזבז זמן רב, אתם מתחילים לבנות את הסמל המסחרי שלכם, ברגע שאתם מתחילים לדבר עם אחרים על עסקי הנדל”ן שלכם.
כיוון שאף פעם לא תוכלו לצפות לאן יכולה להתפתח שיחה עם אדם כלשהו, הקפידו לשמור על ה”מותג” שלכם כל הזמן. בכל שיחה אקראית ובכל ניסיון לגשש אם יש סיכוי לעסקה.
אם תקפידו על התכונות הללו, המותג שלכם – שזה אתם, ישמור על עצמו לבד.

כנות

כמשקיעים חדשים, לא תוכלו לדעת הכל וזה מובן ואפילו הגיוני. ובכל זאת, עליכם להקפיד לדבר רק על מה שאתם מבינים בו, או להודות אם חסר לכם הידע הנדרש. כאשר אתם מנסים לצייר את עצמכם כמומחים אבל אתם לא כאלו, משקיעים אחרים יבינו זאת מהר מאוד ולא יטרחו לבזבז את זמנם על עסקים אתכם.

הודו במה שאתם לא יודעים, ונצלו זאת כדי ללמוד ולהשתפר. למעשה, הדרך הטובה ביותר להתפתח כיזמים היא, לשאול הרבה שאלות ואז בצניעות ובענווה, להקשיב למי שמוכן לחלוק אתכם מהידע שלו. אם אתם מנסים להשיג רשימת לקוחות, אל תשתמשו בשיטות עקיפות כדי לייצר אותן. ספקו אך ורק מידע אמין, שאתם בטוחים בו ולא מידע כוזב.

בקצרה, היו כנים. הכירו את היתרונות והחסרונות שלכם בתחום ודעו להודות בהם, או לחלופין לא לספר על יתרונות שאין לכם. לאורך זמן זה משתלם הרבה יותר וכאמור, אתם מבקשים לייצר עסק יציב לאורך זמן.

הוגנות

האם אתם עושים את מה שאמרתם שתעשו? הגינות היא מה שיגרום לאנשים להמשיך לעבוד אתכם שוב ושוב. כמשקיעים, המוניטין שלכם ילך לפניכם לכל מקום שתלכו. לכן, עליכם לעמוד מאחורי כל מילה והבטחה שלכם, ואם אחרי בדיקה עמוקה אתם מבינים שבאמת אינכם יכולים, הודו בכך בפני הלקוח והציעו פיצוי – לקוחות לא אוהבים כשמורחים אותם, הם אוהבים לדעת שמי שעובד מולם הגון וישר. 

חשבו על אדם שהבטיח להחזיר הלוואה ומתחמק מכך ברגע האחרון. האם עסקיו ישגשגו? האם תרצו אי פעם להלוות לו כסף? האם יש לו סיכוי להצליח?

לוקח זמן רב לבנות מוניטין, אולם ניתן להרוס אותו ברגע קצר אחד. לכן – שמרו על סטנדרטים גבוהים, עימדו בהבטחותיכם, במידה ויש עיקובים יידעו את הלקוחות, דעו לפצות כשצריך, ובקיצור, היו הוגנים!

מקצוענות

כל החלטה שתקבלו, כל מערכת יחסים שתבנו, וכל מוצר שתקנו דורשים במקצוענות. איך תעשו זאת?

אתם לא צריכים להיות בעלים של עסק השווה מיליונים על מנת להתנהג כך. שדרו רצינות מהרגע הראשון. כאשר תראו ללקוחות או משקיעים את הנכס, הקפידו להגיע לבושים כראוי. אם תגיעו עם נעלי אצבע ומכנסיים קצרים, תשדרו רושם של נעלי אצבע ומכנסיים קצרים. באותו אופן, עצבו כרטיס ביקור ראוי, השאירו הודעה מכובדת בתא הקולי שלכם ודאגו להגיע עם רכב נקי ובזמן. מקצוענים לא “מחפפים”, הכול אצלם מדויק ומחושב, וכך גם אצלכם.

מקצוענות היא לא מקצועיות, שנרכשת עם הניסיון. מקצוענות מראה על אופי ועל מי אתם, האם אפשר לסמוך עליכם? האם אתם רציניים? האם אתם בעלי דירה מקצוענים, או לא? שדרו רצינות ותראו מקצוענים.

אז, מי אתם?

אם תטפחו בעצמכם את שלושת תכונות האלו, משהו בכם ישתנה, ולטובה. דמיינו לכם איך נראה איש עסקים רציני, האם אלו לא התכונות שמאפיינות אותו? עכשיו הן מאפיינות גם אתכם, והשינוי הזה יהפוך אתכם למצליחנים!

איך אתם עושים את זה? איך אתם מקפידים על התכונות הללו עם הלקוחות? ספרו לנו בתגובות.

 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.